lørdag 22. mars 2014

Gavedryss til lillebror

I skrivende stund får mannen servert festmiddag sammen med kollegaene sine og deres følge her på hotellet, imens jeg sitter på hotellrommet og passer barn. Men jeg klager ikke, for min snille mann kom nettopp ned med en herlig forrett som bestod av andebryst, og snart kommer han ned med indrefillet. Nam og ja, takk, sier jeg da.

Jeg tenkte jeg skulle utnytte tiden til å blogge litt. Det ble jo et opphold på to måneder, så nå må jeg prøve å komme igang igjen :) Men jeg merker at det blir mindre tid nå som jeg har to små å springe etter.... :)

Når storebror kom til verden ble jeg helt overveldet over alle de flotte gavene folk gav oss. Og det har vært like mye denne gangen....Lillebror har fått så mye fint! Under ser du et av mange skjønne antrekk.


En snill og god venninne som kom innom i går, hadde med gave både til lillebror og storebror. Og ikke nok med det, hun kom også med vakre roser til meg! Jeg synes det er så fint å pynte med blomster, men det er ikke ofte jeg tar meg rå til å kjøpe det. Så da er det ekstra stas å få i gave. Siden fødselen har det stått friske blomster på bordet helt til nå, og nå som de siste var visnet, fikk jeg altså en ny bukett! Jeg sier bare  #velsignelse


Vasen fra Kähler fikk vi i julegave av søsteren min. Jeg liker den kjempegodt, og er veldig takknemlig for den.


En familie - En inntekt (c)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar :)