onsdag 21. august 2013

Inspirasjon til ettårsdag

Tenk at gutten vår snart er ett år! Jeg føler at det både har gått fort og sakte. Det har skjedd så utrolig mye på dette året, men samtidig har det gått så utrolig fort. Vi er så takknemlig for vår lille skatt, og nå gleder vi oss til å feire han.

Jeg har surfet litt inne på Pintrest for å finne inspirasjon til selskapet. Mange er jo så flinke til å lage kaker i de utroligste kreasjoner. Jeg har i et tidligere innlegg skrevet at jeg ikke er den fødte husmor, så jeg må si har litt skrekkblandet fryd her jeg sitter og skal planlegge. Heldigvis har jeg noen som vil komme på kakedugnad, så vi skal nok få til noe. Vi tenker på å prøve oss på et "Noas Ark tema". I tillegg vil jeg lage noen guttete cupcakes, og kanskje en helt vanlig ostekake.

Her er litt av inspirasjonen jeg har funnet. Alle bildene er fra Pintrest.







Kaken vår blir nok ikke helt som noen av disse, men greit med innputt. Skal prøve å få tatt noen bilder av vår versjon :)

En familie - En inntekt (c)

1 kommentar:

  1. if you are having a Noah's ark theme you could have, as a healthy choice, a fruit plate with as a rainbow - fits the theme :-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar :)