lørdag 2. februar 2013

Hvorfor en inntekt?

Du lurer kanskje på hvorfor vi vil leve på en inntekt? For oss er det ikke noe mål i seg selv å leve på en inntekt. Grunnen til at vi kommer til å gjøre det når permisjonen min går ut, er fordi jeg vil være hjemme med barnet. (Og forhåpentligvis barna i framtiden). En konsekevens av dette valget er at vi i hovedsak må klare oss på en inntekt.



For oss har barna uendelig stor verdig, og vi ønsker å skape et godt og trygt hjem for dem. Vi ønsker å være tilgjengelig og tilstede for dem. Derfor vil jeg være hjemme. Vi vil ikke at penger skal bli viktigere enn barna...



Dersom det åpner seg muligheter for meg å tjene en krone her eller der uten at det går utover barna, så kommer jeg trolig til å benytte meg av det. Men vi vil at barna skal komme først.

En familie - En inntekt. (c)                                                                                                                          

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar :)