fredag 29. november 2013

Julen nærmer seg

Det er vanskelig å fatte at julen er rett rundt hjørnet. Jeg er faktisk snart ferdig med julegavene, så nå kan jeg kose meg med å pynte i huset. I dag overrasket mannen meg med en nydelig julestjerne.


For et par dager siden kjøpte jeg inn massevis av mandariner. Så nå må jeg bare finne fram adventsstjernen, så er vi klar for advent og jul. 


Det er rart at jeg allerede er i tredje trimester av svangerskapet med nummer to. Med julefeiring og nyttår forran oss tror jeg tiden kommer til å gå veldig fort. Over nyttår er det plutselig ikke så lenge til termin. Vi gleder oss til å hilse på lillebror. Han er en aktiv liten kar.

Hvor langt har du kommet i juleforberedelsene?

En familie - En inntekt (c)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar :)