mandag 17. juni 2013

Kjekt med bursdag

For noen dager siden hadde jeg bursdag. Jeg inviterte til et lite damelag med hyggelige venninner.


Vi tok inn kafèsettet vi har på balkongen for at alle skulle få plass.


Det som er kjekt med bursdag, er at det er lov å ønske seg ting. Siden vi har et lite hus med et lite kjøkken, må søppelbøtten stå ute. Vi hadde en åpen plastikkbøtte som ikke var særlig vakker å se på. Den var neppe særlig hygenisk heller, og noen ganger klarte lillemann å velte den. Derfor ønsket jeg meg søppelbøtten fra Vipp. Den er så fin, men ganske dyr :/ Så jeg ønsket meg penger, så jeg kunne spare til den. 


Men vet dere hva som skjedde? Mannen min overrasket meg med å gi den til meg i gave! Gjett om jeg ble glad da :) Og i tillegg fikk jeg en del penger i gave, så nå kan jeg spare til noe annet :)


Det er så utrolig mye finere å ha denne stående framme. 

Har du lyst på noe som er litt dyrt, så er det lurt å ønske det seg til bursdag eller jul. Du kan eventuelt ønske deg penger, og spare til det du har lyst på. 

En familie - En inntekt (c)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar :)