tirsdag 16. april 2013

Tatt på fersken

I går utfordret jeg meg selv til å sette sammen et stilig antrekk hver dag denne uka. I dag skulle jeg vaske huset, så da jeg stod opp dro jeg på meg joggebukser og en gammel t-skjorte. Jeg skulle dusje og kle på meg skikkelig etter vaskingen. Vaskingen ble unnagjort, men så måtte lillemann ha mat og ny bleie. Og der ringer det på døren! Jeg måtte jo bare gå ned og åpne opp. Dermed ble jeg tatt på fersk gjerning i de klærne jeg ikke skulle bruke denne uka :/


Etter de hadde gått fikk jeg endelig tatt meg en dusj og fant så fram et nytt antrekk. Dette ble altså tirsdagen outfit: Røde bukser fra OXOX, blå og hvitstripet skjorte fra Ralph Lauren (kjøpt på salg :) og leopardmønstret skjeft som jeg fikk i julegave i fjor.


En familie - En inntekt (c)




4 kommentarer:

  1. Så flotte antrekk!
    Får lyst på shopping.
    Men, man kan jo leite i skapet først...

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Kjekt hvis dette kan bli til inspirasjon. Men sant som du sier, se i skapet først. Kanskje man kan sette sammen noe man har på en ny måte?

      Slett
  2. Jeg syns du var pen i det "stygge" antrekket, jeg ;) ;*

    BigSis

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, jo, takk for det. Det er i allefall behagelig. Men det er jo greit å prøve å kle seg litt penere også av og til.

      Slett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar :)