torsdag 18. april 2013

Two in one

I går var det full fart fra morgen til kveld, så jeg rakk rett og slett ikke å blogge. Derfor får dere to antrekk i dag. Det morsomme er at buksene jeg brukte i går og i dag er de samme! De kan memlig brukes på begge sider. De heter Reversible fra Calvin Klein. På onsdag brukte jeg dem på ene siden, og i dag på den andre.

Onsdagens antrekk: Svart topp fra Solitare by Ravi Khosla, Bukser: Reversible by Calvin Klein.


Dagens antrekk: Hvit topp med blå striper fra Ralph Lauren, Bukser, reversible fra Calvin Klein. Sko fra Coach


Nå tror du kanskje jeg bruker alle pengene mine på merkeklær, men det stemmer ikke. Husker du at jeg skrev om butikkene t-j-maxx og Marshalls for litt siden? Der tar de inn klær og sko fra andre butikker og selger det til halv pris eller billigere. Det kan være forrige sesongs klær, eller andre klær de av en eller annen grunn ikke har solgt. Det var der jeg handlet i USA. Og når man kan få merkeklær til H&M priser, så er det jo bare å slå til :)

En familie - En inntekt (c)

1 kommentar:

  1. endelig! :D Har ventet på dette innlegget ;) De jeansene var ultra-kule! Digget dem begge veier! Har aldri hørt om de før! Og du var så fin så fin! :)
    KLem, BigSis

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar :)