mandag 15. april 2013

Utfording til meg selv

Som husmor og hjemmeværende er det lett å dra på seg joggebukser og en utslitt hettegenser om morgenen. Håret blir gjerne snurpet opp i en ball i nakken, og så løper man ut fra badet for å begynne dagen. Man er jo bare hjemme likevel. Det er kanskje vaskedag eller på tide å bake. Men så må man plutselig et ærend ut eller det kommer noen på besøk. Da hadde det egentlig vært kjekt å hatt på seg skikkelige klær... Jeg opplever det i allefall slik. Derfor har jeg gitt meg selv en utfording denne uka. Jeg skal prøve å sette sammen et stilig antrekk hver dag. (Jeg har jo shoppet en del i USA, så nå må jeg bruke det også :) Forhåpentligvis kan denne lille serien bli til inspirasjon for andre hjemmeværende husmødre. Vi kan se stilige ut selv om vi ikke forlater huset for å gå på jobb :) Dessuten er det jo hyggelig for mennene våre at vi tar vare på oss selv og prøver å pynte oss litt.

Her er mandagens outfit. Fake skinnjakke, svart skjert fra Cubus, dongeriskjorte, svare bukser med grått mønster fra Buffalo og sko fra Converse.


En familie - En inntekt (c)


1 kommentar:

  1. Yay! Love it!! (Og disse tankene har jeg selv hatt ;) )

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar :)