lørdag 16. mars 2013

Blogg Award

Vi har fått blogg award. Tusen takk til Online med Anita


Oppgaver som følger med denne awarden:

The rules that accompany this award:
• This award is given by real people to real people writing blogs that is real special in the way stated in the Award Logo.
• show appreciation of the blogger who nominated you and link back to them in your post;
• add the award logo to your blog;
• share 7 things about yourself;
• nominate 5 – 10 or more bloggers you admire;
• contact your chosen bloggers to let them know.


7 ting om meg:
1) Jeg liker grafisk design
2) Jeg er lykkelig gift med verdens beste mann
3) Jeg bestemte meg for å bli hjemmemamma lenge før jeg fikk barn
4) Jeg er personlig kristen
5) Jeg har fem søsken
6) Jeg er glad i å reise
7) Mamma er en av mine beste venner

Blogger jeg vil nominere:
- design by mARTe
- FargeBarn
- eba & co
- Lykkelig Barndom
- Absolutt hjemme
- Fru Jacobsen

En familie - En inntekt (c)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar :)