mandag 13. april 2015

Se den utrolige forandringen!

For en del år siden hendte det at jeg fant fram malesakene og prøvde meg på et aldri så lite kunstverk. Resultatene var svært varierende. Noen av bildene ble hengt opp, andre ble stuet bort på en bod. 

Etter jeg ble mor har det blitt lite maling på meg. Nå er det barna som har tatt over som kunstnere. For ikke så mange dager siden ville storebror male, men vi hadde ikke flere hvite lerret igjen. Da fikk jeg den gode idèen at han kunne få male over et av mine mindre vellykkede bilder. 

Se den utrolige forandringen nedenfor:





Vi endte opp med et kjempeflott kunstverk som lett kunne ha kostet flere tusen om vi skulle ha kjøpt det på en kunstutstilling. Nå henger dette flotte bilde i stuen vår.

En familie - En inntekt (c)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar :)