lørdag 5. oktober 2013

Designerstolkupp - Coro

På onsdag ringte mamma og sa hun hadde funne en kjempestilig designerstol på en bruktbutikk. Den var helt ny og satt ned fra 4790 til 1000 kr. Jeg spurte om de kunne reservere den et par dager så jeg kunne komme innom å se på den.


I dag var vi i byen, og den falt i smak! Nå står den og pryder stuen vår. Det er egentlig en utestol, men jeg tror jeg vil bruke den inne.



Beina er i rustfritt stål og sete og ryggen er laget av silikon. Det kommer kanskje ikke så godt fram på bildet, men den er skikkelig fin i virkeligheten. 


Som dere ser har også marmorbordet kommet enda bedre til nytte. Jeg liker det bare bedre og bedre. 


Det er jo ekstra gøy for oss som velger å leve på hovedsakelig en inntekt å komme over slike kupp. Man trenger med andre ord ikke bare ha billimøbler... :)

En familie - En inntekt (c)

3 kommentarer:

  1. Ser veldig koselig ut hos deg, forresten! <3

    SvarSlett
  2. Stilig stol. Et tips hadde vært å male det tre verket på marmorbordet i feks. grå.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar :)