mandag 29. april 2013

Husmormote 2013

Når vi hører ordet "husmor" er det mange som tenker på den klassiske husmoren på 50-tallet. Men er det egentlig slik en husmor kler seg og ser ut i dag? Vi har fått noen bilder fra en del husmødre som viser noen av antrekkene de liker å bruke. 

Vi presenterer:



"Her er bilde av meg i hverdagsantrekk: Jeans, hvit genser med kjole fra me&i over :) Det er det klesmerket jeg selger. Altså, hjemmemamma på dagtid og jobber som selger på kveld :) Jeg ELSKER denne kjolen!!!"


Et stilig og enkelt hverdagsantrekk fra en av Norges husmødre.


Fru. Jacobsen viser frem en svart bukse, ammetopp og cardigan. Det er et enkelt, men fint hverdagsantrekk.

Dette er en kvinne som har vært husmor i mange år. Nå er hun bestemor og jobber litt, men er fortsatt mye hjemme. Et flott hverdags -og jobbantrekk. 

Her er en husmor som har pyntet seg. Det er flott at vi kan gjøre det av og til også. 

Og så et par bilder av meg tilslutt.

Hva synes du om husmormoten i 2013?


( ps. jeg lager gjerne flere slike innlegg hvis du vil sende bilde. Send til: levinorge@gmail.com )

En familie - En inntekt (c)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar :)